מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת APIאם אתם מתעניינים או בודקים לגבי מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, יש לדעת כי בוט מסוג זה למעשה מאפשר לעסקים לדייק מול הלקוחות את הנוכחות שלהם ב-WhatsApp, לספק מידע מדויק יותר, מהיר וכן להנות מחשבון וואטסאפ עסקי מאומת. 

עם ממשקי API של WhatsApp, אתם בעצם יכולים לשלב עבודה עם המערכות שלכם. למשל, תוכלו לשלב עבודה עם מערכות ניהול תוכן כמו WhatsApp Bot, CRM ועוד. כל זאת ועוד, כדי להפוך את תהליכי המכירות של העסק שלכם לתהליכים אוטומטיים ולספק שירות לקוחות או תמיכת לקוחות אוטומטית. אם כך, בואו נקדיש כמה שורות לתהליכי אוטומציה ועד כמה הם מייעלים ומשפרים אתכם עסקית.

כמה מילים על תהליכי אוטומציה בעסק 

רגע לפני שמדברים על נושאים כמו מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, חובה לדבר על המהות של התקנת בוט מהסוג הזה. בפועל, מדובר למעשה בתהליכים אשר נכללים מתחת לקטגוריה של "אוטומציה". 

במילים פשוטות, האוטומציה הדיגיטלית בעסק היא תהליך שעוזר לחברות להפוך את התהליכים העסקיים שלהן לאוטומטיים. בתוך כך, אוטומציה דיגיטלית יכולה להתבצע באמצעות תוכנה, למידת מכונה או בוטים. למשל, בניית בוט לוואטסאפ משולבת API. 

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, הופך יותר ויותר נפוץ שעסקים משתמשים באוטומציה דיגיטלית על מנת להפחית עלויות ולהגביר את היעילות. בהקשר הזה של הדברים, בשנים האחרונות חברות החלו להשקיע יותר בטכנולוגיית האוטומציה הדיגיטלית. זאת, מכיוון שיש לה פוטנציאל לשנות את אופן העבודה של עסקים ולהפוך אותם ליותר פרודוקטיביים. חשוב להבין כי לא מדובר רק באוטומציה של משימות ידניות, אלא גם באוטומציה של תהליכים שלמים.

מה זה AI וכיצד קשור לבוט וואטסאפ?

AI זה עולם ומלואו, משהו שממש לא ניתן לפשט בכמה מילים פשוטות. התחום הזה מתחלק לתתי תחומים שונים, כאשר תחום לימוד המכונה הוא אחד מהתחומים שהכי צומחים ומתפתחים לאחרונה. בתוך כך, חלק מהבוטים בעולם הדיגיטל מבוססים9 בעצם על MACHINE LEARNING, מה שנקרא "לימוד מכונה". אמנם טכנולוגיית AI קיימת כבר לא מעט זמן, אבל בימינו היא בשימוש בתעשיות רבות ומחוללת מהפכה בדרך שבה אנו חיים את חיינו ומנהלים את העסקים שלנו. 

בפשטות, ניתן להגדיר טכנולוגיית AI כטכניקת למידת מכונה המשתמשת בנתונים כדי ללמוד מניסיון ולשפר את הביצועים שלה באופן תמידי. זאת, ללא עזרת אדם (למעט העובדה שבני אדם בונים את ממסדי הנתונים שעליהם הטכנולוגיה מתבססת). ובקונטקסט הזה של הדברים, טכנולוגיית הבינה המלאכותית שמאחורי הצ'אטבוטים בעצם מהווה את היכולת להבין את השפה האנושית ולהסתגל בהתאם.

מהי מערכת API?

בפשטות ומבלי לסבך יותר מדי, API מהווה בעצם ריכוז של הוראות (שבדרך כלל מבוססות על קוד ותכנות), המאפשרות לתוכנות ומשתמשים לגשת לנתונים מתוכנות אחרות (מצד שלישי). בתוך כך, כאשר מדובר על מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, ממשקי API בעצם משמשים בצ'אט בוטים כדי ליצור אינטראקציה עם המשתמש.

כאמור, אפשר לחשוב על API כעל קבוצה של הוראות תכנות המאפשרות לתוכנות לגשת לנתונים מתוכנות אחרות. בהיבט הזה של הדברים, ממשקי API למעשה משמשים בצ'אט בוטים כדי ליצור אינטראקציה עם המשתמש, ולספק לו את המידע הדרוש כאשר הוא מבקש זאת.

מהו צ'אט-בוט?

צ'אט-בוט הוא מערכת אוטומטית המקיימת אינטראקציה עם משתמשים באמצעות שירותי הודעות כגון טקסט, קול או וידאו צ'אט. רובוטים אלה מתוכנתים לרוב כאשר הם מתבססים על טכנולוגיית כלי בינה מלאכותית (AI) ועיבוד שפה טבעית. זאת, כדי להפוך משימות סיזיפיות לאוטומטיות, או לענות על שאלות שמציפים בני אדם ולקוחות.

תעשיית הצ'טבוטים היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בשנים האחרונות, משום שהיא הצליחה לספק שירות לקוחות אוטומטי לחברות בקנה מידה גדול מבלי להעסיק עובדים. במילים אחרות, מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API בעצם מאפשרת לכם להחל תהליכי אוטומציה בארגון שלכם. בתוך כך, צ'אט בוט יכול לספק תמיכה ושירות לקוחות של 24/7, מה שהוביל לכך שחברות רבות אימצו אותו כערוץ שירות הלקוחות העיקרי שלהם ללקוחות המעדיפים הודעות טקסט.

מהי מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API?

כאשר מדובר על מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, יש לציין כי צ'אט בוט בוואטסאפ אפשרי כיום אך ורק באופן חלקי. ואם תחליטו להתקין את המערכת בבית העסק שלכם, דעו כי עליכם לעשות זאת תוך עמידה בדרישות, כללים ותקנות שיווק של חברת פייסבוק. פייסבוק היא למעשה הבעלים הרשמיים של וואטסאפ, מה שיצריך ממכם תהליכים כמו אימות העסק שלכם, לתכנת ולהגדיר הגדרות טכניות ועוד.

נכון להיום, ישנה אפשרות להתקין צ'אט בוט עם כלי שנשען על טכנולוגיית API. בעוד שניתן לעשות זאת בהתבסס על הכלי הרשמי של פלטפורמת וואטסאפ, יש גם אפשרות נוספת שמאפשרת לכם ליצור בוט עם כלי וממשק לא רשמי של הפלטפורמה.

מערכת בניית בוט לוואטסאפ API – רשמי או לא רשמי? 

לאחר שהבנו מהי מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, חשוב להבין כי ישנם יתרונות וכן חסרונות בכל הנוגע להתקנה של בוטים אלו. אם תחליטו על התקנת מערכת API רשמית או לא רשמית של וואטסאפ ופייסבוק, 

לכל אחת מההחלטות האלו יהיו יתרונות וחסרונות שונים, כמו גם פונקציות שונות שתוכלו להשתמש בהן במערך השיווק והדיוור שלכם, שירות הלקוחות 7\24, התמיכה הטכנית ועוד. ולאחר שהדגשנו את זה, בואו נבין את היתרונות והחסרונות של כלים רשמיים ולא רשמיים מטעם פלטפורמת וואטסאפ.

יתרונות מערכת רשמית לבניית בוט לוואטסאפ משולב API 

קודם כל, חשוב לציין כי כל הפעילות השוטפת שלכם מול מערכת וכלי ה- API, כוללת אינטגרציות ושילוב עבודה עם יישומים אחרים ועם מערכות אחרות. כמו כן, אתם יכולים להשתמש במספר הטלפון הקווי, הוירטואלי או הנייח שלכם. בנוסף, אתם תוכלו לנהל דיאלוג מאוד יעיל ומהיר, וזאת ללא חשש מנפילת שרתים או בעיות של איטיות.

עוד כדאי לדעת, מערכת אשר משתמשת ונשענת על טכנולוגיה רשמית של בניית בוט לוואטסאפ משולב API, מאפשרת להנות משילוב מאובטח עם אתרי מסחר אלקטרוני ושירותי סליקת אשראי. זאת ועוד, עם הכלים הרשמיים של וואסטאפ תוכלו להוסיף לחצנים וכפתורים שמניעים את הלקוחות שלכם לפעולה. ואולי היתרון הכי חשוב בכלי הרשמי של וואטסאפ ליצירת צ'אט בוט משולב API, אתם נהנים מאבטחה רשמית ומוצפנת מקצה לקצה.

חסרונות מערכת (לא רשמית) בוט לוואטסאפ משולב API

כל עוד מדובר על מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API שאינה מותקנת באופן רשמי על ידי הכלים של וואטסאפ, קחו בחשבון כי החשבון שלכם יכול להיחסם בכל רגע על ידי וואטסאפ. אגב, זה במיוחד נכון כאשר מדברים על שימוש מרובה בחשבון שלכם אשר מבוסס על טכנולוגיית API לא רשמית של וואטסאפ.

כמו כן, אם אתם מתקינים מערכת לא רשמית, קחו בחשבון שלא תהיה קיימת לכם אפשרות ליצור לחצנים בשיחה או רשימת בחירה, שאילו בעצם פיצ'רים רשמיים של חברת וואטסאפ. ובנוסף, יש לקחת בחשבון כי התלות בשרתי צד שלישי גורמת בדרך כלל לאיטיות. שרתי פייסבוק יהיו כמעט תמיד מהירים יותר, ככה שלרוב יהיה עדיף לעבוד ישירות מול שרתי פייסבוק ולהשתמש בכלים הרשמיים של וואטסאפ. ואולי הכי חשוב, בכל הנוגע לנושא האבטחה שלכם, אתם חייבים לקחת בחשבון שכל ההתכתבויות והמידע יהיו חשופים לגורמי צד שלישי בלתי ידועים.

מדוע כל בית עסק חייב WHATSAPP CHATBOT API?

בעידן כל כך טכנולוגי ושבו כולם רגילים לקבל שירות אינסטנט במהירות, כל עסק צריך צ'אט בוט כדי ליצור קשר עם לקוחות, קהלי יעד ולקוחות פוטנציאליים. ניתן להשתמש בו כדי ליצור חוויה מותאמת אישית לכל לקוח, לספק תשובות מהירות לשאילתות ולספק מידע רב ערך שאולי לא יהיה נגיש בקלות בדרכים אחרות. 

צ'אט בוט הוא עוזר וירטואלי לכל דבר ועניין, שיכול לתקשר עם משתמשים בצורה של הודעות טקסט או קוליות. הוא מסוגל להגיב תוך שניות ומספק מענה במיידי, מה שמשאיר את הלקוחות שלכם מרוצים ומקבלים מענה מקיף. בהיבט הזה של הדברים, עסקים זקוקים לצ'אט בוט כי זו הדרך הנוחה ביותר בימינו ליצור אינטראקציה עם לקוחות, מה שבתורו מוביל לייעול ושיפור התהליכים העסקיים שלכם והמכירות. 

כיצד בוט וואטסאפ API יכול לשפר ולייעל פעילות העסקית

אם רק תרצו, צ'טבוט יכול להיות סוכן שירות לקוחות אינטראקטיבי לכל דבר ועניין, או תוכנית לאוטומציה של תהליכים עסקיים. השימוש הפופולרי ביותר בצ'אטבוטים הוא לשלוח תשובות אוטומטיות לשאלות ושאילתות של לקוחות, אך הם משמשים גם בשיווק ומכירות, תמיכה טכנית, שירות לקוחות 7\24 ועוד. 

נכון להיום ישנן חברות רבות שמשתמשות בצ'אטבוטים כדי לשפר את חווית הלקוח. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור לידים, ליצור תוכן, ליצור אוטומציה שיווקית ועוד. בסופו של יום, בעוד שחברות מסוימות משתמשות בבוטים למטרות שיווק, אחרות משתמשות בהם לאופטימיזציה ואוטומציה עסקית. הסיבה לכך היא שהבוטים מסוגלים לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ולהפחית עלויות על ידי אופטימיזציה של תהליכים. בכך, הבוטים מקטינים ואף מסוגלים להעלים לגמרי את העבודה הסיזיפית בארגון שלכם. 

טיפים למציאת חברה ליצירת בוט וואטסאפ מבוסס API

הצעד הראשון בבניית בוט וואטסאפ יעיל הוא, להחליט מה אתם רוצים שהוא יעשה עבור החברה והעסק שלכם. ברגע שיש לכם את המידע הזה, אתם יכולים להתחיל לחפש חברה שתוכל ליצור עבורכם את הצ'אטבוט. וכאשר תחפשו את החברה הנכונה ליצירת הבוט, התחילו עם בדיקה של גודל החברה לפני הפנייה אליה.

כמו כן, חפשו חברות שמכירות את הענף שלכם, ומציעות צ'טבוטים שמתממשקים עם כלי העבודה הדיגיטליים שלכם. בהמשך לכך, השתדלו תמיד לחפש חברות המציעות פיתוח צ'טבוט עם כלים רשמיים של וואטסאפ, מה שיתבטא בתפעול השוטף של הבוט שלכם ושל שירות הלקוחות שלכם. 

ולבסוף, תמיד יהיה מומלץ לעיין באתר האינטרנט של חברות דיגיטל שונות, בפלטפורמות המדיה החברתיות ובפוסטים בבלוגים. זאת, כדי לראות אם יש לחברות השונות מידע נוסף על המוצר או השירות שאתם צריכים. 

כמה עולה בוט וואטסאפ כולל API?

אם אתם שואלים לגבי מחיר מערכת בניית בוט לוואטסאפ משולבת API, המחירים נעים בין מאות שקלים בודדים בחלק גדול מהמקרים. תמורת פחות מ-250 ש"ח, אתם יכולים להנות משיחות צ'אט בוט ללא הגבלה. 

עם זאת, תוכלו גם להנות ממספר בלתי מוגבל של לקוחות וכן שלוש קונסולות חינמיות. הקונסולות האלו ישמשו את שירות הלקוחות שלכם, את צוות התמיכה הטכנית או את צוות המכירות שלכם. יש לציין, העלות הזאת לא תכלול בדרך כלל את עלות התקנת המערכת עצמה, מה שעשוי לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים (בהתאם לצרכי העסק).

תוכן עניינים
אודותינו

שירותי בניית בוטים לווטסאפ עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי בניית בוטים לווטסאפ מקצועיים ואמינים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. 

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
053-3562554