מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

מערכת שירות לקוחות בוואטסאפמערכת שירות לקוחות בוואטסאפ היא מערכת שמאפשרת להתנהל מול הלקוחות שלכם באפליקציית התקשורת המובילה בעולם- וואטסאפ. מערכת זו מאפשרת לכם לשפר את מערך שירות הלקוחות של העסק ואף לבנות מערך שיווק יעיל. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ?

מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ היא מערכת שמאפשרת להתנהל מול לקוחות, לשלוח להם הודעות, לספק להם מידע ולענות על שאלות בוואטסאפ. מדובר בתוכנת מחשב שמבוססת על בינה מלאכותית ומתפקדת כמעין רובוט שמסוגל לנהל שיחות כמעט אנושיות עם משתמשים אנושיים. תוכנה זו כוללת ממשק מבוסס טקסט שמסוגל להבין קלט שפה טבעית. על ידי שימוש במערכת תוכלו לספק ללקוחות שלכם מענה מהיר באופן אוטומטי ולענות על הצרכים שלהם בקלות. 

שיפור שירות הלקוחות של העסק

מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ היא אחת המערכות הטובות ביותר לשיפור הלקוחות של העסק. שירות הלקוחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסקים. לקוחות מרוצים הם הבסיס לעסק מצליח ולכן חשוב לשים דגש על שירות לקוחות טוב. מערכת זו מאפשרת לכם לשפר את כל מערך שירות הלקוחות של העסק על ידי מספר דרכים- 

  • מענה מהיר- המערכת מאפשרת לכם לספק מענה מהיר ללקוחות שלכם. כל לקוח שירצה ליצור קשר עם העסק יוכל לקבל מענה מהיר באופן אוטומטי על ידי המערכת. כך אתם הופכים את העסק שלכם לזמין 24/7, מעניקים ללקוחות שלכם מידע ועוזרים להם לבצע רכישה ולסגור עסקה בשעה שנוחה להם. 
  • שליחת עדכונים- מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ מאפשרת לכם לשלוח ללקוחות שלכם עדכונים בעת הצורך. כך תוכלו לעדכן את הלקוחות על מבצע חדש, הטבה חדשה, השקת מוצר חדש ולגרום להם להישאר בעניינים. כמו כן תוכלו לעדכן אותם גם בהודעות אישיות יותר כמו משלוח שעומד להגיע, חיוב שלא עבר, מסמכים שהגיעו וכדומה. 
  • עריכת סקרים ומשובים- מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ מאפשרת לכם גם לערוך סקרים ולקבל משובים מהלקוחות שלכם בקלות. על ידי סקרים ניתן לקשר את הלקוחות לעסק ולגרום להם להיות חלק ממנו. כך אתם שואלים אותם האם הם מרוצים, האם יש להם נקודות לשיפור, מה הם חושבים על המוצר ועוד. עריכת סקרים מאפשרת לעסק להבין את הלקוחות ולהשתפר כל הזמן במידת הצורך. כך אתם מראים ללקוחות שלכם שאכפת לכם מהדעה שלהם ושאתם רוצים להשתפר בשבילם. 

 

מענה לשיחה שלא נענתה

מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ היא מערכת שמתפקדת גם כמענה לשיחות שלא נענו. כל בעל עסק מכיר את הימים העמוסים בהם יש צורך בניהול משימות רבות, התנהלות מול ספקים, עובדים וכמובן הלקוחות. שיחות עם הלקוחות הן שיחות חשובות מאוד שיש בהן פוטנציאל מכירה. אך בימים בהן בעל העסק לא פנוי לענות לשיחות הללו, הוא עלול לפספס מכירות פוטנציאליות ולאבד הזדמנויות עסקיות. לכן, אחת האופציות הטובות להתמודדות עם שיחות שלא נענו היא מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ. מערכת זו מקבלת את השיחות שלא נענו ושולחת ללקוחות הודעה אוטומטית המספקת מעט מידע על העסק. בהודעה ניתן לשאול את הלקוח על מה רוצה לשאול ולתת לו מידע מתאים כבר בשיחה זו. כמו כן, לאחר השיחה עם הלקוח היא תועבר לנציג אנושי שיוכל לתת ללקוח מענה אנושי בהתאם לצרכים שלו. כך אתם יוצרים קשר טוב עם הלקוחות וחושפים אותו לפרטים נוספים על העסק, על המוצרים ועל השירותים שלו, גם אם אתם לא פנויים. 

 

שיווק שכולל חשיפה גבוהה

שימוש מרכזי נוסף שמספקת מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ הוא שיווק יעיל. עם מערכת זו ניתן לבנות מערך שיווק אפקטיבי. עם המערכת ניתן ליצור רשימת תפוצה של הלקוחות ולתזמן הודעות שיווקיות שישאירו את העסק בתודעה של הלקוחות ויעדכנו אותם על מידע חשוב. שיווק בוואטסאפ מאפשר לעסק להנות מחשיפה גבוהה, מאחר שאנשים רבים משתמשים בוואטסאפ כאפליקציית התקשורת המרכזית שלהם. כיום, מרבית האנשים לא מתייחסים להודעות שיווקיות שמתקבלות כהודעת SMS או כדואר אלקטרוני. אך רוב האנשים שמקבלים וואטסאפ, גם אם הוא כולל תוכן שיווקי יבדקו מה תוכן ההודעה. 

חיסכון כספי

כפי שהבנו, מערכת שירות לקוחות כוללת מגוון רחב של יתרונות ומסייעת לשפר את מערך שירות הלקוחות של העסק ואף את מערך השיווק שלו. אך בנוסף לכך, מערכת זו מאפשרת לכם להנות מחסכון כספי. בשביל להצליח לנהל מערך שירות לקוחות לעסק צריך נציג אנושי אחד לפחות אם לא יותר. תפעול מערך אנושי הוא דבר לא פשוט כלל שמצריך ניהול משימות שונות, הכשרת הנציגים, משכורת לכל אחד מהם, ניהול מוקד טלפוני ועוד. כאשר בוחרים להתנהל עם מערכת שירות לקוחות בוואטסאפ, היא מהווה תחליף לתפעול מערך אנושי. כך תוכלו להשתמש במערכת זו שתתן מענה, תספק מידע רלוונטי ותעניק שירות מהיר וזמין בעת הצורך. 

בנוסף חשוב לציין- התשלום על המערכת הוא תשלום על ההקמה שמתבצע באופן חד פעמי. לאחר מכן, העסק ישלם תשלום חודשי שישתנה בהתאם לסוג השירות שיבחר. מדובר בהוצאה משתלמת במיוחד. 

תוכן עניינים
אודותינו

שירותי בניית בוטים לווטסאפ עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי בניית בוטים לווטסאפ מקצועיים ואמינים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. 

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
053-3562554