מערכת ניהול WhatsApp 

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

מערכת ניהול WhatsApp מערכת ניהול WhatsApp היא מערכת שמאפשרת לעסקים לשפר את ההתנהלות שלהם מול לקוחות באופן משמעותי. מערכת זו מספקת מענה  מהיר על שאלות, עדכונים חשובים, מידע על העסק ועל מוצרים שלו, מנהלת משימות ואף מסייעת בשיווק העסק. 

 

מהי מערכת ניהול WhatsApp?

מערכת ניהול WhatsApp היא מערכת חכמה שמיועדת בעיקר לעסקים ומאפשרת להם לשפר את ההתנהלות שלהם מול לקוחות ב-WhatsApp. מערכת זו היא למעשה תוכנה מחשב שמבוססת על בינה מלאכותית ומסוגלת לקיים שיחות כמעט אנושיות עם משתמשים אנושיים. המערכת מבוססת על ממשק שמסוגל להבין קלט שפה טבעית וכך לנהל שיחות עם משתמשים על פי תסריט מוגדר מראש. עם מערכת ניהול WhatsApp ניתן לענות על שאלות, לנהל משימות, לטפל בצרכי שירות לקוחות, לשלוח הודעות אוטומטיות ועוד. 

החשיבות של מערכת זו 

כאשר מנהלים עסק צריך להתמודד עם מגוון רחב של משימות. אחד הדברים החשובים שיהפכו את העסק למצליח הוא לשמור את הלקוחות של העסק מרוצים. בשביל זה צריך לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה. כאשר שירות הלקוחות של העסק מתנהל בצורה טובה העסק יכול לשמר לקוחות, למשוך לקוחות חדשים וכך להגדיל את העסקאות של העסק ואת הנבת הרווחים שלו. עם זאת, למרות החשיבות של שירות הלקוחות של העסק לא לכל בעל עסק יש את הזמן להתעסק בכך. עסקים רבים מתפעלים מערך נציגי לקוחות שיוכלו לספק מענה ללקוחות ולהעניק שירות לקוחות ברמה גבוהה. אך תפעול מערך כזה הוא דבר יקר במיוחד ולא רלוונטי במיוחד לעסקים קטנים. לכן, אפשרות נוספת היא להשתמש במערכת ניהול WhatsApp. מערכת זו מאפשרת לכם להעניק ללקוחות שלכם מענה מהיר גם כאשר העסק סגור וגם אם אתם לא פנויים לקבלת שיחה. כך אתם מגדילים את הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה. 

 

אילו שימושים מספקת המערכת?

כפי שציינו, מערכת ניהול WhatsApp מאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות. קודם כל, עם מערכת זו ניתן לספק ללקוחות מענה מהיר באופן אוטומטי. על ידי מענה מהיר אתם משאירים את הלקוחות הקיימים ואת הלקוחות הפוטנציאליים של העסק מרוצים ומעניקים להם יחס גם אם אתם לא זמינים לכך. כאשר הלקוח מקבל מענה מהיר, גם אם הוא מתוכנת מחשב, יש סיכוי גדול יותר שהוא ימתין לקבלת מענה אנושי. 

בנוסף, מערכת ניהול WhatsApp מאפשרת לבנות מערך שיווק אפקטיבי במיוחד. שיווק ב-WhatsApp מאפשר לעסקים לקבל חשיפה גבוהה מהלקוחות שלכם. בנוסף, המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחר הפעילות העסקית והתוצאות שלה באופן קבוע. כך ניתן לנתח נתונים ולהסיק מסקנות שיעזרו לעסק להשתפר. 

 

מענה לשיחה שלא נענתה

שיחות עם הלקוחות הן שיחות חשובות מאוד מאחר שהן בעלות פוטנציאל מכירה. כאשר לקוח מתקשר לעסק בשביל להתעניין במוצר מסוים או בשירות שהעסק מספק חשוב לענות לו וכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. כאשר נותנים ללקוחות שלנו מענה אנחנו מגדילים את הסיכוי שהם יבחרו בנו על פני העסקים המתחרים שלנו. עם זאת, כל בעל עסק מכיר את הימים בהם הטלפון לא מפסיק לצלצל והשיחות הללו, בעלות פוטנציאל חשוב מאוד, יכולות להתבזבז. עם מערכת ניהול WhatsApp אתם יכולים לשלוח ללקוחות שלא הצלחתם לענות להם הודעה. כך אתם משאירים את העסק בתודעה של הלקוח ליותר זמן וגורמים לו להרגיש כי מדובר בעסק מקצועי, אמין ויציב. על ידי מערכת ניהול WhatsApp אתם יכולים לספק מענה לשיחה שלא נענתה וכך ליצור קשר טוב עם הלקוח ולחשוף אותו לפרטים נוספים על העסק, על המוצרים ועל השירותים שלו. 

 

מערכת ניהול WhatsApp מאפשרת חיסכון כספי

כפי שציינו קודם, מערכת ניהול WhatsApp למעשה מהווה תחליף לתפעול מערך אנושי. תפעול מערך אנושי הוא משימה יקרה מאוד ולא פשוטה כלל. לשם כך צריך להעסיק נציגי שירות, לתפעל מוקד טלפוני ולספק הכשרות. עסקים קטנים יותר יכולים  להסתפק במזכירה אך גם אז יש צורך בתפעול משרד ותשלום משכורת. לעומת זאת, כאשר בוחרים להשתמש במערכת ניהול WhatsApp ניתן לחסוך הוצאות באופן משמעותי. במקום להחזיק נציגי שירות או מזכירה, תוכלו להשתמש במערכת זו שתתן מענה, תספק מידע רלוונטי ותעניק שירות מהיר וזמין בעת הצורך. כמו כן, המחיר של מערכת זו הוא חד פעמי עבור ההקמה ולאחר מכן יהיה עליכם לשלם באופן חודשי סכום נמוך יחסית, בהתאם לסוג השירות שתקבלו. 

שיווק שכולל חשיפה גבוהה

כפי שציינו קודם, מערכת ניהול ווטסאפ מאפשרת לבנות מערך שיווק אפקטיבי במיוחד. WhatsApp היא אפליקציית התקשורת המובילה בעולם אשר משתמשים בה יותר מ-2 מיליארד אנשים. כאשר בוחרים לשווק את העסק על ידי אפליקציה זו יכולים להנות מחשיפה גבוהה במיוחד. למעשה על ידי מערכת זו ניתן לשלוח הודעות באופן אוטומטי ללקוחות שלנו על ידי רשימת תפוצה או קבוצה ייעודית ללקוחות ולכלול מסרים שיווקיים, הודעות על מבצעים חדשים, הטבות, מוצרים  חדשים וכדומה. כיום, אנשים כמעט לא מתייחסים להודעות SMS או למיילים, אך כאשר מקבלים הודעות WhatsApp בודקים מה תוכן ההודעה. כך אתם משפרים את מערך השיווק של העסק. 

תוכן עניינים
אודותינו

שירותי בניית בוטים לווטסאפ עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי בניית בוטים לווטסאפ מקצועיים ואמינים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. 

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
053-3562554