פיתוח צ'אט בוט לעסקים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

פיתוח צ'אט בוט לעסקיםפיתוח צ'אט בוט לעסקים מתבצע בעיקר עבור שיווק או שירות לקוחות, אך יכולות להיות סיבות נוספות שמובילות עסקים לפתח צ'אט בוט. העידן של היום הוא עידן טכנולוגי בו הרבה מהדברים מתנהלים באינטרנט. כך בנוגע לשיווק עסקים, מכירות אונליין, שירות לקוחות ועוד. עסקים רבים הבינו את הצורך להיות נוכחים באינטרנט ופיתוח צ'אט בוט לעסקים מאפשר לעשות זאת בצורה יעילה ונכונה עם הוואטסאפ. למעשה מדובר ברובוט וואטסאפ שעונה באופן אוטומטי ללקוחות ומבצע פעולות קידום שונות. על פיתוח צ'אט בוט לעסקים נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו צ'אט בוט?

צ'אט בוט, הוא למעשה רובוט שמתנהל בוואטסאפ. הצ'אט בוט מתנהל באופן אוטומטי מול הלקוחות של העסק ואף מול העובדים שלו. למעשה מדובר בתוכנת מחשב שמסוגלת לנהל שיחות באופן אוטומטי עם משתמשים אנושיים ולהעניק להם שירות, גם אם אין אדם פיזי שיכול לענות בזמן הנתון. מדובר בממשק שמבוסס על טקסט ומבין קלט שפה טבעית וכך מתנהל בשיחות אנושיות. הצ'אט בוט יכול לשלוח הודעות אוטומטיות, לענות על שאלות, לנהל משימות, לטפל בצרכי שירות לקוחות, לקדם מכירות ועוד. על ידי פיתוח צ'אט בוט לעסקים ניתן להנות ממגוון יתרונות. 

מה היתרונות של פיתוח צ'אט בוט לעסקים?

פיתוח צ'אט בוט לעסקים כולל מגוון רחב של יתרונות שונים- 

  • פשוט וקל- פיתוח צ'אט לעסקים הוא תהליך פשוט וקל. כיום קיימות חברות רבות שמעניקות לעסקים שירותי צ'אט בוט בלי סיבוכים ובלי בעיות. 
  • זמינות- פיתוח צ'אט לעסקים מאפשר לכם להיות זמינים ללקוחות שלכם 24/7.
  • שיווק אישי- כאשר בוחרים לשווק את העסק על ידי צ'אט בוט בוואטסאפ ניתן לבצע שיווק אישי ויעיל במיוחד ללקוחות שלכם. 
  • קהל יעד- כאשר אתם בוחרים להשתמש בצ'אט בוט, אתם יכולים לשלוח הודעות באופן ספציפי לקהל היעד שלכם. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מקום מגורים וכדומה. 
  • הגדלת מעגל הלקוחות- פיתוח צ'אט לעסקים מאפשר לכם לשפר באופן משמעותי את שירות הלקוחות שלכם. כך אתם יכולים גם לשמר לקוחות באופן יעיל יותר וגם למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את מעגל הלקוחות. לקוחות מרוצים הם הבסיס לעסק מצליח וחשוב לזכור זאת.

 

מה ניתן לעשות עם צ'אט בוט?

פיתוח צ'אט בוט לעסקים מאפשר לכם לבצע מגוון רחב של פעולות שונות שמתחלקות לשני נושאים מרכזיים-

  • מענה אוטומטי

אחת הפעולות המרכזיות שניתן לבצע על ידי פיתוח צ'אט לעסקים היא מענה אוטומטי. כל בעל עסק מכיר את הימים בהם יש כל כך הרבה שיחות טלפון נכנסות ולא ניתן לענות לכולן. אמנם שיחות טלפון מרובות זו ברכה לעסק, אך כאשר לא עונים ללקוחות, או לעתים לא מספיקים לחזור אליהם בזמן סביר, אנחנו עלולים לאבד עסקאות רבות. בדרך כלל הלקוחות שמנסים להשיג אותנו, לאחר זמן מסוים יעברו לעסק הבא. לכן, מלבד מוצר טוב ושיווק יעיל חשוב לספק שירות לקוחות טוב. על ידי פיתוח צ'אט בוא לעסקים אתם עונים ללקוחות שלכם באופן אוטומטי. לדוגמא, לקוח שניסה להשיג אתכם בטלפון, יוכל לקבל הודעה לוואטסאפ עם כל הפרטים החשובים על העסק. כך הוא ירגיש שהוא קיבל יחס וימתין עד לקבלת שיחה מנציג אנושי. כך ניתן להגדיל את שימור הלקוחות של העסק, להגדיל את מעגל הלקוחות הקיים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים. 

  • בניית מערך שיווק יעיל

מלבד למענה אוטומטי, על ידי פיתוח צ'אט בוט לעסקים ניתן לבנות מערך שיווק יעיל במיוחד. שיווק בוואטסאפ הוא דרך אפקטיבית במיוחד לשווק עסקים. לעומת שיווק אינטרנטי באתרים או רשתות חברתיות, או שיווק במייל, בשיווק בוואטסאפ אתם מגיעים ללקוחות שלכם לאחת הפלטפורמות הכי שימושיות שלהם. עם זאת, חשוב לדעת לעשות זאת נכון. אם תציפו את הלקוחות בתכנים שיווקיים הם יכולים לעזוב את הקבוצה, לעזוב את רשימת התפוצה ואפילו לחסום אתכם. עם צ'אט בוט, ניתן לבנות מערך שיווק יעיל. בנוסף, הצ'אט בוט מאפשר לכם לעקוב אחר הפעילות העסקית שלכם ואחר התוצאות שהיא מניבה וכך לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם. בעקבות כך ניתן להשתפר באופן קבוע. 

למה לשווק בוואטסאפ?

כפי שהבנו, פיתוח צ'אט בוט לעסקים מאפשר לכם לנהל את שירות הלקוחות שלכם ואת שיווק העסק שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית במיוחד. אבל למה בכלל לשווק בוואטסאפ? וואטסאפ נחשבת לאפליקציית התקשורת המובילה בעולם. יותר מ-2 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים באפליקציה זו על מנת לתקשר באופן קבוע עם הקרובים שלהם. בישראל במיוחד האפליקציה תפסה תאוצה וכמעט אין מי שלא משתמש בה. כאשר אתם בוחרים לשווק את העסק עם וואטסאפ אתם פונים ללקוחות שלכם באפליקציה הכי שימושית שלהם וכף הסיכוי שהם יפתחו את ההודעה גדל. בדרך כלל אנשים שמקבלים הודעות SMS או אימיילים לא מתייחסים אליהן, אך בוואטסאפ ברוב המקרים אנשים נכנסים לראות מה תוכן ההודעה. לכן, על ידי פיתוח צ'אט בוט לעסקים ניתן לבצע שיווק יעיל בוואטסאפ וכך להנות מחשיפה משמעותית של העסק למגוון לקוחות פוטנציאליים שונים. 

תוכן עניינים
אודותינו

שירותי בניית בוטים לווטסאפ עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי בניית בוטים לווטסאפ מקצועיים ואמינים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. 

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
053-3562554