צ'אט בוט לעסקים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו

צ'אט בוט לעסקיםצ'אט בוט לעסקים הוא למעשה תוכנת מחשב חכמה שמתבססת על בינה מלאכותית ומסוגלת לנהל שיחות עם משתמשים אנושיים. עסקים שבוחרים להתנהל עם צ'אט בוט יכולים לשפר את שירות הלקוחות שלהם ואף את מערך השיווק שלהם. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו צ'אט בוט?

צ'אט בוט הוא מעין רובוט שמתנהל בוואטסאפ באופן אוטומטי מול לקוחות ואף מול עובדים. למעשה, הצ'אט בוט הוא תוכנת מחשב בעלת ממשק שמבוסס על טקסט ומבין קלט שפה טבעית. על ידי כך התוכנה מסוגלת לנהל שיחות כמעט אנושיות עם משתמשים אנושיים ולספק להם מענה מהיר. עם צ'אט בוט ווטסאפ לעסקים תוכלו לספק מענה ללקוחות שלכם גם כאשר אתם לא פנויים, לענות להם על שאלות, לטפל בצרכי שירות לקוחות ואף לקדם מכירות. 

 

למה לפתח צ'אט בוט לעסקים?

על ידי פיתוח צ'אט בוט לעסקים ניתן להנות ממגוון רחב של יתרונות- 

  • זמינות- כאשר אתם בוחרים להשתמש בצ'אט בוט לעסקים אתם הופכים את העסק שלכם לזמין 24/7. כך לקוחות שמתעניינים במוצר או בשירות שהעסק מספק, יוכלו לשלוח הודעה ולקבל מענה מידי שיספק להם תשובה על השאלה שלהם או מידע ראשוני שיעזור להם להחליט האם לבצע את הרכישה או לא. כך אתם מגדילים את העסקאות שהעסק מבצע ואת הנבת הרווחים שלו. 
  • שיווק- על ידי צ'אט בוט לעסקים ניתן לשפר באופן משמעותי את השיווק של העסק באמצעות ווטסאפ. למעשה, המערכת מאפשרת לכם לבצע שיווק אישי על ידי שליחת הודעות ישירות ללקוחות שלכם. הנתונים מראים שאנשים פחות מתעלמים מהודעות וואטסאפ שמקבלים ולכן הסיכוי שהלקוחות שלכם יתעניינו בתוכן של ההודעה עולה, כאשר אתם שולחים הודעת וואטסאפ ולא SMS או דואר אלקטרוני. בנוסף, אתם יכולים לבחור לשלוח הודעות באופן ספציפי לקהל היעד שלכם. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מקום מגורים וכדומה. 
  • הגדלת מעגל הלקוחות- פיתוח צ'אט בוט לעסקים מסייע לכם בשיפור משמעותי של שירות הלקוחות שלכם על ידי מענה מהיר, שליחת עדכונים רלוונטיים וסיפוק מידע חשוב. על ידי כך אתם יכולים לשפר את שימור הלקוחות של העסק שלכם ואף להגדיל את מעגל הלקוחות על ידי משיכת לקוחות חדשים. חשוב זכות לקוחות מרוצים הם הבסיס לעסק מצליח.

 

מענה אוטומטי ומהיר 

אחד השימושים המרכזיים והחשובים שמספק צ'אט בוט לעסקים הוא מענה אוטומטי ומהיר ללקוחות שלכם. אם אתם מנהלים עסק, כנראה שאתם מכירים מקרוב את הימים העמוסים בהם צריך לטפל במיליון משימות והטלפון לא מפסיק לצלצל. כאשר לא עונים ללקוחות או לא חוזרים אליהם בזמן סביר, מסתכנים באיבוד עסקאות רבות. למעשה, כל שיחת טלפון כזו יכולה להיות לקוח שמתעניין במוצר ורוצה לקבל מידע עליו ועל העסק. כאשר הלקוח לא יקבל את המידע שרוצה, יש סיכוי גדול שהוא לא ימתין עד שיחזרו אליו אלא יחפש מוצר דומה בעסק המתחרה שלכם. לכן, על מנת להצליח להגדיל את העסקאות של העסק, חשוב להעניק ללקוחות שלנו מענה אוטומטי ומהיר. במיוחד בשביל זה יש צ'אט בוט ווטסאפ לעסקים. הצ'אט בוט מסוגל להעניק מענה אוטומטי ומהיר ולהיות נציג השירות שלכם בדיוק בימים העמוסים האלה. כך הלקוחות שלכם יקבלו מענה, גם אם כללי וראשוני, וימתינו עד שיחזור אליהם נציג אנושי. 

 

בניית מערך שיווק יעיל

עוד שימוש חשוב במיוחד שמספק צ'אט בוט לעסקים הוא האפשרות לבנות מערך שיווק יעיל. וואטסאפ היא אפליקציית התקשורת המובילה בעולם. למעשה, יותר מ-2 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים באפליקציה כדרך התקשורת העיקרית שלהם. בארץ רוב האוכלוסייה משתמשת בוואטסאפ. לכן, עסקים שבוחרים לשווק את העסק על ידי וואטסאפ יכולים לקבל חשיפה גבוהה ולהנות מתוצאות אפקטיביות במיוחד. 

כאשר בוחרים לשווק בוואטסאפ חשוב לדעת לעשות זאת נכון. אל תציפו את הלקוחות שלכם בתכנים שיווקיים חסרי משמעות מאחר שהם יכולים בקלות לחסום אתכם או לעזוב את הקבוצה בה אתם מפרסמים. לכן, השתמשו במערכת בתבונה בשביל לשווק את העסק ולעדכן את הלקוחות על מבצעים, הטבות חדשות ועוד. 

שימו לב- עם צ'אט בוט לעסקים ניתן גם לעקוב אחר הפעילות העסקית של העסק. כך אתם יכולים לראות את נתוני הפעילות, לנתח אותם ולהסיק מסקנות שיעזרו לכם להשתפר באופן קבוע. 

אל תשכחו לערוך סקרים

מלבד למענה אוטומטי ומהיר, מענה על שאלות וסיפוק הצרכים של הלקוחות, אחת הדרכים לשיפור שירות הלקוחות שלכם הוא עריכת סקרים ומשובים. כאשר אתם עורכים סקר אתם יכולים לבקש מהלקוחות שלכם לספר על מידת הסיפוק שלהם מהשירות שלכם, האם הם מרוצים, האם יש מקום לשיפור ועוד. כך אתם יכולים להבין בצורה הטובה ביותר את שירות הלקוחות של העסק ולשפר אותו במידת הצורך. כאשר אתם עורכים סקרים עם צ'אט בוט לעסקים, אתם יכולים לפנות ללקוחות שלכם באופן אישי על ידי הודעת וואטסאפ ולהגדיל את הסיכוי שהם יתייחסו לסקר. כך אתם מייעלים את שירות הלקוחות שלכם, משמרים לקוחות בצורה טובה יותר ואף מושכים לקוחות חדשים. 

תוכן עניינים
אודותינו

שירותי בניית בוטים לווטסאפ עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירותי בניית בוטים לווטסאפ מקצועיים ואמינים, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום. 

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
בוטים לווצאפ
בוטים לווצאפ

בוטים לווצאפ הם מעין רובוטים שמתנהלים בווצאפ ומבצעים עבורכם משימות שונות כאשר הן מתרכזות סביב עולם שירות הלקוחות ושיווק העסק.

למאמר המלא »
שיווק בווטסאפ
שיווק בווטסאפ

ווטסאפ, אפליקציית התקשורת המובילה בעולם בה משתמשים יותר מ-2 מיליארד אנשים. בישראל כמעט אין מי שלא משתמש באפליקציה זו באופן

למאמר המלא »
053-3562554